Ik wil internetbankieren maar ik kan niet inloggen met mijn e.dentifier hoe komt dit?
Wil je inloggen op Abn Amro internetbankieren met behulp van je
Edentifier? Dan kan dit op twee manieren 1 met USB kabel, 2 zonder USB kabel.
Als je regelmatig op hetzelfde apparaat inlogt is het handig om de USB kabel te gebruiken je hoeft dan minder handelingen uit te voeren.
Gebruik je de Usb kabel zorg er dan voor dat je de bijbehorende software installeert op je computer die vind je op onze website: (abnamro.nl/ed2).
Heeft u problemen met inloggen dan kan het deinstalleren en het opnieuw installeren van de software een oplossing zijn.
Zie je drie logo’s op je E.dentifier dan is de software goed geïnstalleerd!
Wil je inloggen op internetbankieren met je e.dentifier maar dan zonder het
gebruik van de usb kabel? Dat kan ook, dat is vooral handig als je regelmatig van apparaten wisselt.
Koppel in dat geval de kabel los en ga in je internet browser naar internetbankieren.
Stop je pinpas in de e.dentifier.
Als het goed is zie je meteen een menu verschijnen volg dan de stappen op het
scherm van het apparaatje, en op de website. Zo log je makkelijk in.
Lukte het nog steeds niet? Misschien is er een ander probleem.
Laat het ons weten via Twitter, Facebook, of telefonisch. Dan zoeken we snel naar een oplossing!