https://www.youtube.com/watch?v=zfQDTeImrJc

Regiobank internetbankieren – Demo

welkom bij de instructie video regiobank internetbankieren met de app van regiobank.

Met de regiobank internetbankieren app van regio bank regelt u altijd en overal eenvoudig en bankzaken.
De app is geschikt voor iphone, ipad en android telefoons, en is bedoeld voor jong en oud.

In een paar eenvoudige stappen meldt u zich dan aan voor de regiobank internetbankieren app op uw mobiele telefoon of tablet.

Kies uw eigen pincode van vijf cijfers.
Registreer de mobiel bankieren app met de digipass of met uw digi d code.
In het overzicht ziet u het saldo van uw rekeningen.
Handig als je even wilt controleren of er geld op de rekening staat.
U kunt de transacties van de afgelopen drie maanden bekijken.

Met de tabs onderin het scherm kunt u altijd direct naar een ander scherm.
Druk bijvoorbeeld op over boeken om geld over te maken.
U kunt geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en naar rekeningen van derden.
Staat u in de winkel en heeft een betaalrekening niet voldoende saldo, boek dan meteen geld over van uw spaarrekening naar hun betaalrekening.

Op de iphone en ipad met camera kunt u een acceptgiro gemakkelijk scannen.
Zodat alle gegevens automatisch worden ingevuld.
Voor android toestellen is deze functie helaas nog niet beschikbaar!

U kunt op drie manieren geld overboeken met uw pincode:

Tussen uw eigen rekeningen bij regio bank
Naar uw vaste ik externe tegenrekening
Naar andere rekeningen als u al een keer geld heeft overgemaakt naar de rekening met de digipass en een bedrag lager is dan de ingestelde dag limit.

Uit veiligheidsoverwegingen zijn er twee situaties waarbij u uw digipass nodig heeft om geld over te boeken.
Als u voor het eerst geld overmaakt naar een bepaalde rekening.

Als het bedrag dat u overmaakt groter is dan de door u zelf ingestelde dag limit. Dit is maximaal 500 euro.

Let op! Het geld staat niet direct op de rekening van de ander.
Het verwerken van een overboeking tussen banken en duurt 1 werk dag met regiobank internetbankieren.

U krijgt altijd een bevestiging of uw overboeking is ontvangen, verwerkt of geweigerd is.
Betalingen verwerken we direct.

Maar als het druk is kan het even duurde voordat uw saldo is bijgewerkt.
Via de instellingen kunt u bekijken wat uw instellingen zijn.
U kunt ze hier ook wijzigen.
U kunt zelf bepalen welke rekening wel of niet wilt zien in een overzicht.

Let op! verwijdert u een rekening uit het overzicht dan kunt u ook geen geld overmaken in het scherm overboeken.

Gaat uw toestel verkopen? Bent u uw toestel verloren of is het gestolen?
U kunt uw toestel op een van de volgende manieren afmelden.
Druk op het vraagteken op de inlogpagina van de app.

Druk op opnieuw aanmelden.
Nu kunt uw toestel afmelden.

Ga naar en regiobank.nl en login op regiobank internetbankieren.
Kies voor instellingen we ga naar mobiel toestel afmelden.

Heeft u geen toegang tot de app of regiobank internetbankieren?
Bel dan met de helpdesk internet diensten
0900-2352826 lokaal tarief.

Scan de qr code en download nu de mobiel bankieren app voor iphone ipad of andriod telefoon toestellen.
dan heeft uw regio bank internetbankieren altijd bij de hand!